KLANTENSERVICE

Veel gestelde vragen / FAQ


Levertijd
Om de prijs van de producten zo laag mogelijk te houden bestellen wij niet bij de bekende lokale groothandel, maar rechtstreeks bij de producent. We werken met verschillende leveranciers over de hele wereld, waardoor de levertijd per product verschilt. Zodra je de bestelling hebt geplaatst wordt het pakket rechtstreeks verstuurd waardoor de levertijd gemiddeld tussen de 10 en 20 werkdagen is. Na het doen van je bestelling krijg je een track en trace om deze te volgen.

Verzendkosten
Bij ons betaal je geen verzendkosten als je orderwaarde boven de 50 euro is. Als je de zending eventueel retour wilt sturen dan zijn deze kosten voor eigen rekening.

Retouren
Mocht je een bestelling hebben gedaan die je wilt annuleren dan mag dit binnen 14 dagen zonder opgave van reden. Het retourproces werkt eenvoudig, je meld een retourzending eerst per mail aan en bij akkoord kan je deze zelf retour sturen. Hou er wel rekening mee dat bepaalde producten vanwege hygiƫne niet retour gestuurd kan worden. Ook vragen wij je antwoord te geven op de volgende vragen voor een correcte verwerking.

Wat is het ordernummer?

Is het product gebruikt? Zoja wat is de staat?

Wat is de reden van de retour?

Wil je een ander product of geld terug?

Zodra we het product in goede orde retour hebben ontvangen krijg je het volledige aankoop bedrag teruggestort op je rekening. Je mag natuurlijk ook het bedrag opnieuw besteden voor een ander product naar keuze.

Annuleren
Je hebt altijd 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling te annuleren met uitzondering van de bestelling waar het annuleringsrecht niet van toepassing is. Als je er voor kiest om de bestelling te annuleren dien je dit schriftelijk (e-mail) aan ons kenbaar te maken. Als het product nog niet verstuurd is hoef je hierna niets meer te doen. Wanneer het product reeds onderweg of geleverd is, dan vragen we je om het product terug te sturen. Het product moet altijd in goede staat en ongebruikt worden geretourneerd, ook draag je er zorg voor dat het correct is verpakt tijdens de verzending om beschadigingen te voorkomen. Als hier niet aan voldaan wordt kan restitutie worden geweigerd. Gemaakte verzendkosten in het geval van het annuleren van een bestelling zijn altijd voor eigen risico.

Waar is mijn pakketje?
Wanneer je een bestelling hebt gedaan dan zorgen wij ervoor dat deze zo snel mogelijk geleverd wordt. Wij werken met verschillende leveranciers samen waardoor de levertijd per product kan verschillen. Heeft u vragen over een order, kijk eerst de track en trace gegevens na. Heeft u meer info nodig? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn afleveradres veranderen
Wanneer je een een bestelling hebt geplaatst is het helaas niet mogelijk om het afleveradres te veranderen.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Wij hebben onze processen zoveel mogelijk geautomatiseerd. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te komen halen. Je bestelling wordt automatisch bezorgd op het bij de bestelling opgegeven adres.

Partners
VrijdagDeals werkt met verschillende partners lokaal maar ook internationaal. Omdat wij continu opzoek zijn naar de beste deals met de juiste prijs/kwaliteit verhouding hebben wij een ruim aanbod van partijen waarmee we samenwerken.

Betalen
Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden, zou kan je via IDEAL betalen maar ook via een creditcard. In alle gevallen betaal je bij het doen van je bestelling. Zodra je betaling is gedaan gaan wij direct aan de slag om je nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

Kortingscode
Als je al in het bezit bent van een kortingscode dan kan je deze invullen tijdens het afrekenen. De korting wordt dan automatisch verrekend in je bestelling.

Shopping cart